welcome

Thursday, July 22, 2010

my new blog






fuh..!! akhirnya aku berjaya meng'edit' blog baru aku..xde ape2 post lagi aku dah meng'edit' kasi cantik2 n lawa2..blog ini juga belum digembar-gemburkan sebab masih dlm proses pengubahsuaian..ye la,, untuk santapan mata umum mestila lawa2 kan..baru best n tonton n tonton n tonton lagi...aku sebenarnya saje membuat blog baru sebab blog lama aku 2 ntah kenapa agak sukar untuk diedit kasi cantik kembali,, sebab aku dah 'klik' macam2 hingga menimbulkan kekeliruan untuk aku meng'edit' kembali..so,, shortcut nya adalah dengan cara men'delete' n buat blog baru...wakaka..kan senang kalau hidup ini boleh di delete n di renew..namun itu semua tak mungkin sebab perkara yang telah berlaku tidak mungkin dapat dipadamkan dari riwayat hidup..so,, untuk mendapat hidup yang sejahtera n xde 'error' janganlah kita cuba untuk melakukan sesuatu yang salah,, tak kiralah dari segi undang2,, peraturan mahupun agama..(tapi of coz agama yang paling penting)..pengajarannya,, kalau tak tahu,, jangan cuba nk 'klik' xmenentu,, kerana salah kalau 'klik' ke 'recycle bin' la jawabnya...k la,, mata aku pun agak2 dah xboleh nk buka,, so nite..

No comments:

Post a Comment