welcome

Sunday, November 14, 2010

saya ada 2 berita...

yeay..yeay...
sy ad 2 berita yg sy nk kongsi...
nk baca tak...????
klu nk bca,, baca la.. klu xnk bawa cursor ke tanda 'x' kat atas 2..
berita pertama....
ehem...ehem....
tahun ni saya xbalik beraya kat kampung....
ni salah semua org yang smuanya nk blik kg dengan bas sampai aku tak sempat nk beli tiket bas..
aish...
lg 1 salah H_P yg ' yoyo oo' je ckp cuti raya hanya 1 hari n hr khamis 2 kna dtg blik sbb blum cuti..
(aku xkira,, aku nk balik n xnk dtg dh)
merepek meraban
dtg khamis n jumaat nk watpe sbb 2 hri tu last utk kitorg sbb kami bakal bercuti pjg..
hooorrrrreeeeyyyyy......!!!!
bkn ada kelas pon,, dtg tggu bilik je watpe..
lecturer smua dh mntak cuti...
aish..!! saje nk bg sakit hati n nk tambah dosa org sbb nk suh org maki..
(ni pon dosa gk ni,, wat fitnah)
astaghfirullah....
tapi...hmmmm.....
org bawah mcm kami ni sape la yg nk dengar....
kami hanya diperintah untuk ikut smua peraturan walaupon secara dasarnya peraturan 2 xmasuk dek akai...
dh la mlas nk cter pjg2 psal hal ni bkn bleh watpe pon...

berita kedua...
wallaweyhhh.....
dah tak sabar nk tunggu CINTA HATI aku yg ke3...
hohoho....tahun ni dapat yg ke3,, thun depan yg ke4 plak..
tahun ni anak kak long,, tahun dpan anak abg..
murah rezeki maq uda..
(tak pasal2)
anak aku..???
wait n c...
...huahuahua...
gatai...!!!!

saya rindu BUAH HATI sy...
dia selalu buat saya ketawa,, senyum,, marah n nk menangis...
walaupun dia xselalu ada saat sy perlukan dia,, sy tetap syg dia...
CINTA,, KASIH n SAYANG sy utk dia buat selama-lamanya...
bunyi mcm gatal kn...
huhuhu...
tapi jgn la silap tafsir ye...

* ni la buah hati saya... miss u both 2 much....

orriiiiteee....bubye my blog readers...
c u in next entry....

No comments:

Post a Comment