welcome

Tuesday, November 2, 2010

aku punya n3,, aku punya suka..

wah..!! wah..!! wah..!! n3 kali ni nk cerita pasal bola..hua3..biar la terlambat pon..sbb aku ni mmg suka wat keje last2 org..xsuka berebut...*peace*(^_^)v.. sebenarnya aku exam,, xsempat la nk mengepost story 2 awal2.. ni pon break jap,, lagi 2 paper punya la giler x giler aku trun dri Bangi ke Bukit Jalil,, sorg2 k.. hebat tak aku..?? haha..aku amat berbangga..kerek seyh...korg xpcya ke aku g Bukit Jalil..?? Meh aku tunjuk bukti..

* ni tket aku,, NOT FOR SALE ok... COMPLIMENTARY ag...

hah..!! dh percaya..?? xpercya lagi... suka hati korg la...ni la first time aku trun g tgk bola tau.. niat aku sbbnya nk jmpa family aku je sbnarnya..alang2 dh pergi,, tgk bola skali.. aku pon kaki bola tau... seronok sgt dpt jmpa family aku walaupun sebahagian je yg trun.. ye la,, xkn la ma aku pon nk trun tgk bola sekali...


* ni la family aku..dr kiri abe,, kak ngah,, aku,, n ayah..sorg lg xde dlm gmbar sbb dia jurufoto..

abe drive dri perak sbb g hntar kakak ipar aku dulu,, dia dri besut sebenarnya..
kak ngah dtg dgn abe ain dr jerantut.. aku dri bangi,, naik tren n LRT..aku berdikari beb...hehehe ayah..naik bas red warriors yg ditaja sepenuhnya oleh sape ntah...
abe ain drive dri kuala lipis n ambik kak ngah kat jerantut..


* kat tgh 2 abe ain atau singkofnya bain.. dia keje kat kuala lipis..hensem x..?? huahuahua..promot ckit..still single tapi xtau la available ke x...promot abe ain je sbb abe dh kawin..huahuahua

* ayah aku yang sememangnya bersemangat bola...huhuhu...
i LOVE u dad..


selama aku tunggu kakak aku kat stesen LRT,, 5 buah LRT sampai n semuanya penuh dengan org yg pakai baju merah.. dri kepala LRT sampai ekor...mmg penuh la..dengan macam2 gelagat.. aku pulak sesat,, bukan sesat sebenarnya,, aku xtau kakak aku ada kat mana,, tp nasib baik aku ni cekal n pandai berdikari.. aku jaln sorg2 pergi kat stadium n cari abe aku..sbb abe aku dh smapi kat stadium,, kakak aku OTW..huahuahua..sejak bila ntah pandai berdikari ni,, sejak nk jd chegu kot..hehehe... padahal dulu2 pergi sekolah pon kena hantar smpai depan pagar sekolah sbb xnk jalan kaki... eeiiii... poyo habis la ank mat yusof ni...abaikan je la erk.. klu rasa menyampah cepat2 klik "x" kat ats 2...ni bagi korg tgk beberapa keping gmbar yg aku n beberapa ahli family lain yg snap.. watch it out..



* ni suasana kat dalm stadium..3/4 lautan merah,, 1/4 n9.. klu nk kata assabiyah pon mmg la kot.. tp assabiyah mereka positif k.. jangan pulak sebab nila setitik rosak susu sebelanga..

* ni suasana kat luar stadium dari atas...mcm semut api pon ada....

*muka yang penuh semangat.. nak2 lagi yg kat tgh 2.. nampak je senyap 2.. bain xhabis2 ngn serunai dia..sakit telinga aku..

* ni suasana atas padang masa permainan nk mula..putih qelate..kunig n9..

rasanya xperlu la aku mentionkan sape yg juara sbb smua org dh tahu..huhuhu...


* ni la juaranya...Kelantan Darul Naim..


* ni hero kelantan hairuddin omar.. dapat anugerah pemain terbaik..mmg meletop la permainan dia...

* ni hero kelantan yang ke 2.. mohd badri radzi @ piya.. masa separuh masa pertama dia lost..gugup kot sbb penyokong ramai...

ok la..itu sahaja buat masa sekarang..jumpa lagi di lain n3...lain n3 lain cter ye....





1 comment: