welcome

Monday, March 28, 2011

.:kenanganku bersamamu:.

kerinduan yang tak terbendung..
ceh3...
baru 2 hari sampai sini dah rindu2..saje je 2..
so, aku dah mula menyibukkan diri aku supaya kerinduan 2 dapat dibendung..
saje nak kongsi kegirangan aku masa balik bercuti ( 12/2/11-26/3/11)..
lama 2..!! xde la lama sgt pon,, 2 minggu je..1mggu cuti,, 1 minggu g skolah..
best wa cakap lu g skolah...
zaman2 dolu2 xsuka g skolah,, zaman skarg sronok plak g skolah..
zaman2 dolu2,, kita g blajar,, zaman skarang g blajar n mengajar..2 best 2..
(*_^)V
juz nak story mory sikit...
balik kampung itu hari aku n siblings aku telah menuju ke pantai untuk mencari binatang bernama remis..
remis ialah sejenis hidupan laut yang hidup di dalam pasir di pantai dan boleh dimakan..
rasanya sangat sedap..
yum..yum..yummy..
walaupun masa 2 sedikit hujan,, kami bertekad untuk pergi jugak sebab nak ceri remis 2..
masa 2 ombak punya la besar sebab masa 2 baru lepas tsunami kat jepun 2..
( ada kaitan ke..?? ntah..)
kat bawah ni ada beberapa keping gambo yang membuktikan keseronokan kami..

* ni la rupanya remis 2...yang belum dimasak..* abang aku yang kat depan ni la yang bersemangat waja, wira n saga mencari remis2 itu menggunakan cakar khas..
tak sempat plak aku nk snap gambar pencakar 2..next time erk..!!
abang aku yang belakang 2 berjiwa seni..dia telah sebuah istana palsu untuk di diami oleh dyesebel (nama watak ikan duyung dlm cerita filipina)..

* ni lah dia istana palsu yang telah abang aku bina dengan kudratnya sendiri...sape2 nak sewa boleh..dengan bayaran Rm 3.50 1 hari 1 malam..kat belakang 2 adik aku yang tgh posing maut..tak nampak pon,, padan muka ko..hua3..
ada lagi satu kejutan..aku jumpa ikan duyung yang tersesat..kesian dia..
tak percaya..!! meh sini aku tunjuk buktinya...* kan betul aku cakap...ni la ikan duyungnya..hehehe
k la...sekian sahaja report dari saya..masih bnyak lagi kudrat jari ini diperlukan untuk mengetuk segala huruf yang ada kat keyboard ni..
heh..heh..heh..

p/s : hidup ini penuh suka duka
hati menikam jiwa terluka
diumpat dikeji tiap ketika
namun ku tak bersedih hati atas perbuatan mereka..

yieehhaaaaa..
waccchhhhhaaaaa..!!!
saranghae......


No comments:

Post a Comment