welcome

Saturday, March 26, 2011

..sob,, sob,, sob...

wazzup..!!
setelah lebih kurang dua minggu aku kat rumah,, mlm ni tpat jam 9.30 malam aku akan menaiki kenderaan awam yang panjang a.k.a bas utk kembali ke medan perjuangan aku iaitu IPIS terchenta....perasaan mula kelam-kelibut..jiwa mula gundah-bergelana..memang macam ni la tiap kali balik dari cuti..huargh..!! dah tak menentu dah rasa ni...aku rasa macam kepala kat bawah,, kaki kat atas...dah tak mampu nk berfikir ngan waras ag...ngeh..!! hiperbola je 2...hehehehe..
sebenarnya rasa sedih,, tapi tak nak nangis..sebenarnya rasa macam nak nangis,, tapi xde airmata...uish..!! ape aku nak buat utk tenangkan gundah hati ni..asyik jadi mcm ni je..dah 1 1/2 tahun dah,, tapi masih mcm ni lagi..ad 3 tahun lg babe,, xkn masih nk jadi macam ni...
aiyaa.....!!! ish..!! nak tenang..nak tenang..(~_~)
sah2 kena sedia tisu ni,, konpom2 aku naik bas nnti akan banjir...huargh..!!
aku yakin n percaya setiap orang akan rasa mcm ni kan,, bukan aku sorang..so,, korang faham la perasaan aku kan.. kecuali mereka yang belajar kat depan rumah,, sah2 la tak rasa ape2..aku ni belajar jauh beribu batu,, memakan masa 8-9 jam perjalanan...aish..!! nasib la aku xdapat tawaran study kat oversea,, kalau tak sah2 la berkotak-kotak aku beli tisu nanti...(-_-")
jiwa kacau betul la..
kalau orang cakap,, hujan di negeri orang,, hujan batu di negeri sendiri.. tapi aku tetap pilih hujan batu...
masih ad 2 jam setengah lagi...huhuhu...
k la..aku nak menghitung detik jap..habiskan saat terakhir aku kat rumah ni...saat terakhir sebelum cuti akan datang la..bukan terakhir tuk selamanya..kan macam pelik pulak bunyinya..
k la..wacchhaa....!!!
tik..tok...tik...tok...

No comments:

Post a Comment