welcome

Tuesday, October 19, 2010

k fine.. sy TAK GUNA...

boleh x sbelum buat sesuatu 2 awk tanya saya dulu.. kalau yang tak de kaitan dengan hidup saya, saya langsung tak kisah la... tapi ianya berkait ok.. awk buat saya macam tunggul kayu.. mcm saya xde perasaan.. eh,, tunggul kayu pon ad perasaan la... kalau sy ckp smua xnk peduli,, pas2 mula la nk mrah2... kenapa selalu xpuas hati dgn saya...??? xpyah perli la,, sy pham smuanya...sy TAK BODOH k... xtau la kot awk fikir sy BODOH... xpe la klu awk fikir mcm 2,, sy nk buat mcm mna.. bkn sy xkesah,, tp sy tak mampu nk ubah tanggapan awak... lagi satu,, tak pyah la awk menafikan bnda yg sy dah tahu.. sy dah tahu,, tp bila saya tnya awk bleh awk ckp "mna ad,, pndai2 je".. mmg sy TAK PANDAI,, tapi saya TAK BODOH.... saya anggap awk TEMAN dunia n akhirat saya.. tapi saya tak rasa awk anggap mcm 2 jgk... tolong jgn buat sy mcm ni...
awak.....
saya mmg tak guna kn... kalau tak awk xakan buat sy mcm ni... awk,, hati saya terluka,, tapi sy tak mampu bgtau awk..
awk....
sy slalu susahkan awk ke..??
klu ye sy mntak maaf... saya jnji lpas ni sy xakan ssahkn awk lg.. tp sy mntak awk jgn la buat sy mcm ni lagi... sy xnk fikir n rasa mcm ni.. sakit awk..sakit sgt... sy sedih sgt.. tapi sy xnk nagis,, sbb sy xnk awk tahu... pdahal klu awk tahu bkn ad beza pon.. awk ttap buat tak tahu.. sy je prasan lebih....
awak...
sy mntak maaf klu kata2 sy agk kasar ataupon mmg kasar...
kdg2 sy jd mcm 2 sbb sy sgt marah n sedih tapi sy xmampu nk luah kat sape...
SEKALI LAGI SAYA MNTAK MAAF..
awak....
atas smua kekurangan diri saya,, awk jgn salahkn ma n ayah saya...
mereka tak salah..mereka didik saya dgn sempurna.. smua kekurangan 2 salah sy....
akhir sekali
SAYA MINTA MAAF...
SAYA SAYANG AWAK..

No comments:

Post a Comment