welcome

Tuesday, October 26, 2010

..maaf,, saya menyusahkan semua orang..

aku rasa sgt bersalah tiap kali aku terpaksa mintak duit dengan family aku samada ayah,, ma,, kakak2 atau abang2 aku.. aku tahu mereka pon xde duit,, bkn xde tp kdg2 masih byk yg perlu mereka lakukan dgn duit tersebut... walaupun xde pape bg mereka n mereka langsung tak kesah tp aku tetap rasa sgt bersalah.. ini kerana aku sendiri pon dh terima elaun bulan2 tp memandangkan duk kat tmpat org ni memaksa aku menggunakan duit yg byk.. bila fikir2 balik ape yg aku buat dgn duit aku..?? xthulah,, ia mengalir mcm air paip yg rosak pili... kini barulah aku paham n mengerti bahawa bkn snang utk hidup kat dunia ni.. dulu xpnah nk menghargai duit seposen,, tp kini aku rasa 5sen pon aku nk simpan.. nmpaklah aku ni sorg yg xbersyukur..tp 2 dolu2 la..insyaAllah,, skrg xbegitu.. kdg2 aku juga berfikir,, mcm mna ayah besarkan kami semua adik-beradik.. xpnah pon kami kebulur atau xckup makan,, mlah kami sihat walafiat dgn cukup segala zat2 besi n vitamin2 penting... aku selalu doakam biar aku keje cpat2 sbb aku nk tlong family aku,, aku blas blik jasa2 mereka.. aku nk mereka senang n aku rasa mcm nk buat smua utk family aku..sebab aku sgt2 sygkn family aku..

No comments:

Post a Comment